Zásnubní prsteny jsou symbolem lásky, důvěry a víry ve společně strávený život. Zároveň jsou ale i produktem, který je nutné zamilovaným párům představovat. Způsoby marketingu není nutné považovat za negativní. 

Prezentování zásnubních prstenů navozuje atmosféru, aby se ten, kdo zásnubní prsten předává i ta, které jej obdrží, cítili co nejvíce reálně. Pocity, které zásnubní prsteny vzbuzují, jsou zcela jistě - nervozita, štěstí a neposlední řadě láska.

Zásnubní prsteny se nejlépe představují prostřednictvím fotografií nebo videí. Vzhledem k tomu, že popularita videí neustále stoupá, i ty nejznámější šperkařství výhod videí využily a rozhodly se ztvárnit specifické reklamní spoty. Velice populárním se stalo video vyprávějící příběh zásnubního prstenu. Video bylo natočeno s důrazem na zásnubní prsteny značky Tiffany.

Příběhy vyprávějící videa o zásnubních prstenech uvedly novou kolekci prstenů. Příběhy, které videa představují, zahrnují především zamilované páry, které při různých příležitostech předávají svým láskám zásnubní prsteny. Mohou tedy sloužit i jako jistá inspirace pro muže, kteří se doposud nerozhodli, při jaké příležitosti svou vyvolenou požádají  o ruku a navléknou ji zásnubní prsten. Příběh přitom nemusí začínat prvoplánově idylicky, mnohdy je zápletka složitější a páry v zachycených okamžicích prožívají i určitou krizi. O to emotivnější je poté předání zásnubního prstenu budoucí snoubence.

sperky
Videa se zamilovanou tématikou, nebo i filmy se mohou sice zdát kýčovou záležitostí, ale v okamžiku, kdy stojíte před rozhodnutím svou vyvolenou požádat o ruku, věřte, že každá rada, jakkoliv kýčovitá může být dobře míněnou radou.

 Líbí se vám designy zásnubních prstenů značky Tiffany a chtěli byste si osobně prohlédnout prstýnky v podobném stylu? Pak navštivte některou z našich poboček v Praze, Brně nebo Bratislavě, kde vás výběrem dokonalého zásnubního prstýnku rádi provedeme.