Přihlášení zákazníka

Zapomenuté heslo

Registrace zákazníka

Výhody registrace
  • Přehled o vašich aktuálních a historických objednávkách.
  • Zařazení do našeho věrnostního programu.
  • Sleva až do výše 10%.
  • Možnost nastavení připomenutí vašich významných životních událostí.

Svatební koordinátorka ušetří čas i nervy. Vyplatí se i vám?

 

 

Kdo je svatební koordinátorka?

Svatební koordinátorku si představte jako kouzelnici, která ve váš svatební den udělá maximum pro to, abyste si ho užily a měly co nejméně starostí. Jako vaše pravá ruka může figurovat nejen na svatbě, ale i během svatebních příprav, které dokáže dotáhnout do posledního detailu. Obvolá potřebné dodavatele, navrhne svatební výzdobu, domluví svatebního fotografa, zkrátka zařídí cokoliv, co jí svěříte.

 

Zdali si koordinátorku najmete na několik konzultací nebo jen na svatební den, je pouze na vás. Spousta nevěst upřednostňuje druhou variantu, díky čemuž se v den Dé nemusí s ničím stresovat a řešit organizační záležitosti.

 

Proč zvolit svatební koordinátorku?

Pokud si chcete svůj svatební den vychutnat na plno a už teď se děsíte toho, jak celý svatební den bude probíhat a jestli zvládnete vše ukočírovat, popřemýšlejte o svatební koordinátorce. Někdo považuje svatební koordinátorku za zbytečnou investici, nicméně to poslední, co ve svůj svatební den chcete, je přemýšlet, kam se ztratily vývazky, kdy svolat společné focení a kdo dá hostům výslužku.

 

 

To všechno můžete se svatební koordinátorkou pustit z hlavy ­– detailní harmonogram celé svatby bude znát předem a během úvodních schůzek s vámi projedná vaše představy i požadavky. Nemusíte se bát, že by vám v rámci své pracovní náplně do všeho mluvila a rozhodovala za vás – od toho je to pouze koordinátorka.

 

Zaúkolované družičky a maminky si svatbu možná neužijí

Některé nevěsty, které jsou proti, často argumentují tím, že si zvládnou vše zorganizovat samy, nebo že zaúkolují šikovné družičky, maminku či kamarádky. Opravdu ale chcete, aby někteří vaši hosté na svatbě poletovali a korigovali zábavu, hostinu či obřad? Ve většině případů si pak pověření nejbližší vůbec svatbu neužijí, ale ze slušnosti vám to neřeknou. Doporučujeme počkat, zda se sami nabídnou, případně se domluvit na míře jejich ochoty a nechat na nich pouze drobnější úkoly.

 

V čem vám svatební koordinátorka pomůže?

 

  • Ušetříte si starostí a nervů – během příprav i svatebního dne.
  • Ušetříte čas.
  • Svatební den si 100 % užijete – budete mít po ruce člověka, na kterého se můžete spolehnout.
  • Ušetříte peníze na dodavatelích – suma, kterou za koordinátorku zaplatíte se vám částečně může vrátit na dodavatelích – svatební koordinátoři s nimi dokáží vyjednat lepší ceny.

 

 

Kdy se rozhodnout pro svatební koordinátorku?

Svatební koordinátorku zvažte v případě, že vám z představy, co všechno budete muset kolem svatebního dne zařídit, jde hlava kolem. Stejně tak nemáte-li ve svém okolí spolehlivou a šikovnou známou, která by svatbu zvládla koordinovat. Jestliže plánujete velkou svatbu o více než 100 lidech, pak za svatební koordinátorku budete vděční. Svatební koordinátorku ocení také pracovně vytížené budoucí nevěsty nebo nevěsty, které se s přípravami nechtějí z nějakého důvodu zabývat.

 

Kdy je svatební koordinátorka zbytečná?

U opravdu malých svateb (10–30 hostů) může svatební koordinátorka představovat vyhozené peníze – pokud nenastane nečekaná situace, většinu záležitostí v takto nízkém počtu lidí zvládnete samy, případně s pomocí družiček. Pokud každé z nich přidělíte pouze drobný úkol a všichni budou přesně vědět, co a kdy mají dělat, pak se na svatbě i pobaví.

 

Kolik stojí svatební koordinátorka?

Cena svatební koordinátorky se liší dle rozsahu služeb. Pro lepší představu pro vás máme přibližné cenové rozpětí:

 

  • Svatební konzultace: 500 – 3 000 Kč
  • Koordinace svatebního obřadu: 4 – 15 000 Kč
  • Koordinace svatebního dne: 15 – 50 000 Kč

 

Na co si dát pozor při výběru svatební koordinátorky?

Není koordinátorka jako koordinátorka. Svatební koordinátorka je člověk, na kterém z velké části závisí, zda svatba proběhne podle vašich představ a jestli se vydaří. Hledejte proto spolehlivou profesionálku se zkušenostmi a výbornými ohlasy. Důležitým kritériem při výběru je i to, aby vám koordinátorka lidsky "sedla", což většinou poznáte už při úvodní schůzce.

 

Tip: Kvalitní svatební koordinátorka vás nejprve vyslechne a až potom mluví. Má dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování a ve správný čas vám předá dobře mířené rady.

 

       

Navštivte pobočky Rýdl

 
 

 

 

 

VYBRAT SNUBNÍ PRSTENY

Prečtěte si také: